Upprop!

Ja, så spännande var det. Jag åkte till Universitetet, väntade 30 min eftersom jag var i så god tid. Gick in i en stor tråkig lässal och lyssnade på en surkärring som rabblade namn i dryga 30 min. När det var klart tog jag ett informationspapper och åkte hem igen.
'
Just nu sitter jag och läser på om vad man behöver för att fästa spotlights i en vägghylla. Vet inte om halogen eller LED är bättre, vad alstrar minst värme? Sen fattar jag inte vad en transformator eller trafon eller vad det nu står är för något, vad man behöver den till, och vad det gör.. men tydligen påverkar det vad för sorts dimmer man kan ha. Jag hade tänkt att cykla till ClasOhlsson och fixa allt detta innan Gustav kommer hem, men nu lutar det åt att jag får invänta att hans hemkomst så jag har någon att diskutera med.
'
Ska nog gå till köket och dammsuga upp lite bananflugor innan dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0