Andra advent

Idag var jag beredd och hade ställt väckaren. Julkalendern kl.8.45! Sedan fortsatte jag dagen med en halvnyttig frukost, förutom mackor blev det några pepparkakor och en bit saffransbutterkaka. Så ska söndagsfrukostar se ut. Efter det har jag faktiskt varit duktig och läst lite och gjort några uppgifter inför morgondagen och tisdag. "Rätt arv" är relativt lättläst! Men kanske inte en bok jag rekommenderar någon att läsa om man inte har ett brinnande intresse för arvsrätten.
Snart har jag träning. Idag ska jag försöka vara mer fokuserad än i torsdags. Med tanke på att jag är piggare nu borde det gå att genomföra.

Kommentarer
Postat av: mamma

Med den frukosten kommer träningen att gå bra. Hoppas ni får en skön andra advent. Kram / mamma

2010-12-05 @ 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0