Dagen efter dagen efter

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Det beror på att i torsdags åkte jag + mina juristvänner på en ennattskryssning till finland. Galet roligt! Karatefyllan på Anna (x2), hejja! Att sedan befinna sig på något som gungar sakta fram och tillbaka är ingen hit dagen efter, bara så ni vet det.
Efter kryssningen (medan allting fortfarande gungade) var det hem och snabbduscha för att sen åka in till universitetet för Tanken. Dvs tanktömning på juristernas hus, all sprit i baren skulle bort. Vi var några från kryssningen där, och sen anslöt sig även kusin! Superkul att hon kom förbi mitt i hennes tentaplugg! :D Jag var hemma nån gång vid 04-05 på natten och somnade gott i min egen säng. En säng som inte gungade!
'
Igår var en superseg dag. Jag var bakis och Gustav hade migrän. Så vi båda slöttittade på längdskidåkningen och somnade i soffan några timmar. På kvällen var vi bjudna till Gustavs föräldrar på middag. Skönt att slippa laga nått själv :) där blev det tacos och några timmars kortspel.
'
Idag har jag massa saker att göra. Måste tvätta och packa och fixa sista julklappen. Dock har jag dragit på mig en förkylning. Hostar, och har himla ont i halsen.. Inge roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0