Dagen för lek och rester

Idag är det juldagen, dagen då man får leka med alla julklappar man fick igår. Jag kan inte påstå att jag fick sådana julklappar att jag kan leka med dem idag, utan det får jag göra när jag är i lägenheten igen. Är himla  nöjd med allt jag fått! OBH Nordica Chilli Brödrost, HP trådlös skrivare, gjutjärnsgryta, muffinsform, bok om bröd, tidningsställ, fårskinnstofflor, handdukar, strumpbyxor, skål, ring, vas och en liten prydnadsfiol och aktier.
'
Nu ska jag ta mig ur sängen och äta lite frukost. Finns massa goda rester kvar ju!

Kommentarer
Postat av: linn

hello! jag jobbar hela måndagen, så jag åker direkt till anette då jag slutar, alltså typ vid 18 :) vi får ses där :) hoppas du haft en bra julafton och juldag. kramar

2010-12-25 @ 16:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0