God morgon

Jag har insett att jag börjat bli kaffeberoende. Inget stort beroende, jag får inte huvudvärk om jag missar en kopp eller så. Det är snarare så att jag behöver ca 1 kopp om dagen ca 5 dagar i veckan. 5-7 koppar/vecka känns som ett helt okej beroende. Anledningen till att jag kallar denna lilla konsumtion för ett beroende är att jag faktiskt känner mig sugen på en kopp kaffe. Gärna efter lunch, eller om jag är trött vill jag ha dagens kopp på förmiddagen.
'
Nu måste jag ta mig ur soffan och bege mig mot universitetet!

Kommentarer
Postat av: Klara Granström

Hahah jadu älskling, det var ett blygsamt beroende! Vänta du bara ;) När kommer du hem förresten? Saknaden är stor!

2010-12-08 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0