Mantra

När jag vaknade imorse höll jag knappt på att ta mig ur sängen. Tvingade mig iaf upp och direkt in i duschen. När jag är så trött att jag knappt kan tänka brukar olika konstiga fraser fastna i mitt huvud. Det behöver inte vara en mening, egentligen inte ens riktiga ord. Men frasen fastnar och i mitt trötta stadium rabblar jag den frasen som ett mantra i huvudet. Oftast märker jag knappt att jag gör det. Tror att det är min hjärna som antingen försöker vakna, eller så är den överarbetat och har hängt sig. Frasen som ekade i mitt huvud imorse lät något liknande "slaaaaatan gilla chriiiistmaaaas". Med tanke på hur ologiska fraserna kan vara gissar jag på att hjärnan är överarbetad.
'
Idag har även denna varit en lång dag. Var på uni till 17.30. Nu har jag lagat en soppa till middag. Gustav är inne i stan, han skulle på nån konsert. Själv ska jag byta om och promenera till träningen. Då mannen kände för att ta bilen in till stan har jag inte många färdmedel att välja mellan. Cykla på snömodd i brant nedförsbacke, 2-3 bussbyten, eller promenera 2,5km. Det blir att klä sig ordentligt och knyta på sig springskorna!

Kommentarer
Postat av: anette

Lisa, du är från norr. 2,5 km är väl ingenting att gå? :p

2010-12-09 @ 20:30:57
Postat av: lisaboman

verkligen inte :) jag promenerade dit! det jobbiga är bara att promenera hem i världens uppförsbacke kl.22 på kvällen... :/

2010-12-09 @ 22:53:38
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi. du saknar zlatan det är därför hon fastnade i huvudet på dig!

2010-12-10 @ 17:25:17
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0