Mys i dubbelsäng

Hade en supermysig gårdag med Malin och Klara i Nordmaling. Vi åt, och fikade och åt, och sen blev det efterrätt. Sov över där och vaknade på sidan slickad längst sängkanten med armen utanför och en Klara som trängdes i ryggen på mig. Då jag lirkat mig runt på rygg ser jag att tätt intill henne snarkar Malin, och bredvid henne fanns det gott om plats för ytterligare en person. Tydligen vill de sova nära :) När jag fått tillbaka min sladd från Gustav ska jag visa hur snygg Klara var att vakna upp bredvid!
'
Nu ska vi snart åka till Röbäck. Jag måste bara få fixa klart håret först, om det nu går att göra något med det. Gott nytt år allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0