Anywhere is paradise when you're with the one you love

Imorgon bär det av till Sollentuna och Flintlåsvägen :) kommer hem igen den 22a, så nu börjar det blir på riktigt! Förra vändan jag var nere cirkulerade allt kring att få upp tapeterna på väggarna. Nu ska det riktiga piffet börja, för att få det att kännas som hemma. Dessutom måste jag aktivt leta jobb!
'
Ikväll har jag varit med Jenni, som jag inte har sett sen i december nån gång :p hur mysigt som helst iaf. Vi bytte julklappar och drack varm choklad.
'
Nu, sängen

Kommentarer
Postat av: linn

ååh. jag antar att vi inte hinner ses nå mer innan du åker. du får ha det så himla bra och uppdatera flitigt på bloggen! :) kram

2010-02-10 @ 00:15:36
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0