Det säger nej på tungan

Förlåt pappa och alla andra, jag glömde uppdatera i söndags om vad jag tyckte om filmen ^^ Vad ska jag säga, inte så mycket till handling men väldigt häftig film! Såg den såklart i 3D, och innan var det reklam för Alice i Underlandet. DEN filmen ska jag se i 3D! Katten var lite småläskig.. Tillbaka till Avatar: Otroligt snyggt gjord, tyvärr blev detaljerna som kom längst fram i 3D lite suddiga (vilket kan bero på att fokus var någon annanstans). Den får en såklart att tänka till lite, att man ska leva i harmoni osv. Men mest började jag fundera på om det kan finnas en sådan planet i universum. DET vore häftigt.
'
Ikväll har jag varit och tränat. Två pass, först bodypump och sen afro/core. Mina ben började darra på uppvärmningen på bodypumpen.. Så jag är väldigt trött just nu, men oj så ont jag kommer få imorgon. Jag har en ny träningsform, träna hårt i en vecka och vila i en vecka. Tyvärr rekommenderas det verkligen inte. Varje träningsvecka börjar man på noll igen, det vore bättre att försöka träna 3ggr/vecka regelbundet. Snart så..
'
Från en sak till en annan.
Min syster är alltid lika målande i sina beskrivningar. Hon ska förklara hur något smakar. Detta något är kärnan till en frukt som är nog konstig i sig, en litchi.
Jag frågar: Hur smakade det?
Hon: alltså.. det smakade som inget.. (samtidigt som hon verkligen ser ut att inte tycka om det)
Jag: var det torrt? strävt? typ som att äta mjöl eller bakpulver?
Hon: näe.. näe.. nää.. (och ser ut som en katt som försöker få upp en hårboll)
Jag: men vad smakade det då?
Hon: det säger nej på tungan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0