Helg

Igår var jag och Gustav duktiga, vi for iväg på Mio och kollade på mattor och andra inredningsdetaljer. Självklart fanns inte den mattan vi ville ha, utan den skulle komma in till veckan. Vi kollade på fler affärer, och köpte oss även en dammsugare! När vi kom hem igen började Gustav med att sätta upp lampor i sovrummet och en i vardagsrummet, riktigt bra blev det :) sen blev det en myskväll med schlager och massa godsaker från fredagen.
'
Idag ska vi iväg på bio, äntligen ska jag få se Avatar! Var tvungen att ta tag i det nu för annars skulle den väl sluta visas innan jag sett den :p uppdatering ikväll om vad jag tyckte!
Dessutom har jag idag försökt få bort stearinfläckar på en duk, har strukit den med hushållspapper och har tvättid ikväll, ingen som har något annat bra husmorstips för att få bort stearinfläckar?

Kommentarer
Postat av: lisa

ta kaffefilter under fläcken och tryck hårt, det funkade bra för mig!

2010-02-21 @ 18:43:21
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0