Minicupcakes

Idag har jag bakat. Oj vad jag har bakat. Och jag är inte klar. Jag har gjort nästan 200 st minicupcakes! Hälften med morotskakssmak, och hälften med hallon och blåbär. Ska ta ett kort och lägga in här så får ni se, de blev riktigt söta faktiskt. Båda betydelserna, de ser söta ut och de smakar väldigt sött. Pga glasyren. Så nu är jag trött i fötterna. Mina fötter tål inte att stå på ett golv i flera timmar. Jag behöver bra skor, eller en stol. Det är bara att jag fortsätter... Ska baka ett bröd också. Det kommer ta lite tid det med. Gustav fyller nämligen år imorgon, därför allt detta. Eller ja.. cupcakesen ville jag också prova göra, så då var det lägligt att han fyller år imorgon. Pjuh... aja.. bara att köra igång igen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser gott ut-200 stycken!!!!! Du tar då i inte undra på att fötterna verker!

2010-02-20 @ 12:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0