Noll batteri

jag har glömt min datasladd, vilket betyder att min dator är död och den kommer vara det tills jag åker ner till Sollentuna igen. För jag köper inte en ny laddare för 850kr..

Igår var jag med Linn och Jenny, supermysigt! Idag ska jag skjutsa MaPa till flyget och sen jobba. Bör gå ut med effi också. Har blivit så fruktansvärt slö nu på slutet.

Har kommit fram till att jag ska hoppa av engelskakursen jag läser. Ankedningar:
- jag behöver den inte för att söka något program
- jag får inte ut så mkt som jag hoppats av den
- jag är inte nöjd med något arbete jag skickar in
- och känner mig bara tvingad att skriva dem
- nu kommer jag även behöva massa kurslit. som kostar pengar..

Kommentarer
Postat av: Jenny

bara bra anledningar!

vart ska mats och anna?

2010-02-26 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0