Semlor

Idag har jag:
- gått och handlat
- ansökt om ica-kort
- städat hela lägenheten
- bakat semlor
- monterat IKEA-lådor
- städat ur kartonger och burit ner saker till förrådet
- städat ur klädkammaren
- börjat källsortera
- diskat
- piffat fram lite ljus
- och nu sitter jag och försöker plugga
..
..det går inte så bra, är rätt less faktiskt. Och lite hungrig..
När gustav kommer hem ska vi äta semlor :) vilket blir om ca 14 min.
'
Förresten, hur i hela friden lyckas man få världens djupaste papercut på en påse med socker?! Jag lyckades iaf, och det säkert mitt 8e sår på händerna. De senaste dagarna har jag gjort illa mig på allt möjligt, rakblad, skruvar, saxar, allt möjligt man kan smälla in i, och nu sockerpåsen. Nice..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0