Superhelg!

Har haft en hur bra helg som helst :)
Fredag.
Jobbade fram till kl.15.30, sen for jag till Jenny. Där monterade vi hennes byrå, lagade supergod köttfärspaj och gino, vi målade en ljusgrej, tog en kort promenad till återvinningen och såg på Skavlan och Prestige. Hade en superkväll helt enkelt!
Lördag.
Började med ett cykelpass kl.9-10, sen for jag ner på stan och träffade Linn J. Vi gick runt (jag shoppade sulor) tills vi blev hungriga. Då gick vi och åt på Wayne's där jag även hjälpte henne med matten, hehe. Sen jobbade jag 14-20. På kvällen var Malin i stan på turné, så hon kom hit och vi såg Melodifestivalen tillsammans och tog igen en del skvaller sen senast! (Vilket var ett bra tag sen!)
Söndag.
Malin sov över för hon skulle sjunga i Ersmarkskyrkan på morgonen. Jag följde med för jag ville höra hennes klass :) de var riktigt bra! Lite synd med ljudet ibland.. Men åh vad härlig musik det är, gospel! När jag kom hem pluggade jag lite. Jag hade lyckats missförstå uppgiften som ska in idag.. så jag var tvungen att skriva om allt från början. Men det är gjort, och jag ska kolla igenom det en gång till innan jag skickar in det ikväll! Sen for jag och tränade ett dubbelpass. !5-16 cykel, 16-17 bodypump. Så jag är rätt trött nu..
Dock känner jag mig stolt. Jag har tränat 6/7 dagar den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Klara Granström

du är verkligen bra på att skypa! :P och don't over do din träning, tänk på att kroppen måste få vila också :)

puss

2010-02-10 @ 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0