There's a possibility

Gårdagen:
Sov ut som vanligt (har helt vänt på dygnet..), åt frukost och började plugga. Läser som sagt engelska på distans nu, och mitt första arbete ska in nu på söndag. Inte nå stort arbete men ändå, jag är helt förslappad så jag måste komma igång med hur man pluggar igen! Försöka motivera mig själv, för det känns som om en bra sak att göra. Sen vid 13.30 trotsade jag kylan och gick över till Rydelius som var hemma i Ersmark. Väldigt lagomt avstånd till en vän, bara två hus bort! Vi fikade och spelade kort :) Sen gick jag hem och tog en promenad med Effi och sen gick jag till Jenny som också var hemma i Ersmark. Hur perfekt som helst :) Det är något jag kommer sakna, att bara kunna ta på sig jackan och efter några minuters promenad är man hemma hos sina bästa vänner. Nu får de istället ta en timmes flygtur och hälsa på mig nere i Sollentuna! Efter middagen for jag och tränade ett cykelpass, och shit vad jag tog ut mig! Men skönt var det.. eller ja.. inte direkt efteråt. Då mådde jag mest illa. Men efter illamående kändes det riktigt bra!
Idag:
Började dagen med att fara till mormor och morfar och skotta och fika. Det verkade uppskattas :) Sen har jag suttit här och "pluggat", det har inte varit supereffektivt tyvärr. Har mest fixat med en present till Gustav. Men efter jag ätit något ska jag vara effektiv! Sen ska jag laga middag, och fara och cykla idag igen. Om jag ryms dvs, står på reservlistan.. Annars får jag träna nått annat! Sen efter det ska jag fara till Josehananonn (Linn J) och hjälpa henne med matten!
'
Jag är på shoppinghumör.. får lov att vänta tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0