Valentin

Kul att alla i Umeå har skrivit om det fina vädret de haft.. Såhär har min förmiddag sett ut:
'
Stod i 30 min och kollade på Gustavs träningsmatch, vädret var supergrått och tråkigt, och de spelade inte särskilt bra heller.. därav bara 30 min. Sen hade jag tvättid också. Första gången jag har tvättat i tvättstuga ^^ men det gick bra, det finns 4 tvättmaskiner, 2 torktumlare, 2 torkskåp och två manglar. Så jag har även lärt Gustav dra lakan och mangla :)
'
Nu ikväll for vi iväg till Gustavs bror Emil och hans flickvän Lisa, båda har fyllt år så det var kalas hemma hos dem :)
'
Nä nu ska jag nog sova. Har börjat komma in i Gustavs dygnsrytm.. kan bero på att han känner för att snooza i en halvtimma med världens högsta signal, kl 05.20 varje vardag. Jag blir livrädd varje gång. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0