Bambuskott

Ikväll har Elle varit förbi, vi pratade och fikade Kajsas nybakta fika :) Elle ska iväg till Portugal på lördag, så vi kommer nog ses igen framåt sommaren/hösten.. Det känns som hur länge som helst fram tills dess, men vips, innan man vet ordet av det kommer hösten vara här och frågan är om man kommer tycka att det gått speciellt lång tid då? Jag tror inte det..
'
Dessutom har jag och mamma kommit fram till att Kajsa förmodligen har någon sorts näringsbrist. För hon har en tendes att få en andedräkt som luktar bambuskott. (vilket partytrick!).
'
Nu ska jag kolla om Klara har tid för mig på skype. Imorgon blir det jobb kl8, så jag kan inte sitta här hela kvällen direkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0