Nytt år, nya tag

Vad har hänt detta år för mig kanske ni undrar eftersom jag uppdaterar här så sällan. Well, nyårsdagen började med skottning och fortsattes sedan med tvättning, städning och vaxning av Gustavs bil. Det blev riktigt bra faktiskt, ser nu ut som en röd bil igen, och man slipper hakkorsen och "tvätta mig".
'
Igår jobbade jag fram till 14, sen var jag med Malin och Klara :) åt sushi till middag och sen satt vi och myste på café station. Hoppas det går bra för klara nu när hon far tillbaka, hade verkligen varit kul att kunna komma och hälsa på henne i april (och shoppa klänningar!) !
'
Idag for Gustav hem igen (kl.06.30 på morgonen...) och sen jobbade jag 9-14. Efter jobbet kom mor och far och hämtade mig och vi for och grattade min faster. Och nu ska jag försöka hitta lite låtar som jag och Alva ska spela på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0