Ont i fötterna

Idag har jag för första gången provat på långfärdsskridskor. Det är som en blandning av längdskidor och skridskor. De två sporter jag hatar mest. Så det var inte svårt att förstå att det inte var någonting för mig ^^ men nu har jag iaf provat!
'
Igår var jag och Gustav på IKEA, och jag har aldrig sett honom så slut som han var igårkväll. Han har sovit säkert 12h inatt! Dessutom har vi börjat med olika listor över allt vi kommer behöva köpa och behöva göra. Så måndag och två veckor har vi planerat att vi ska på IKEA igen, frågan är om Gustav kommer överleva. För igår köpte vi ingenting, vi gick runt och kollade i kanske 2-2,5 timme. Om två veckor kommer vi måsta köpa allting, säng, garderober, bokhylla och en massa småpiff. Men jag är taggad iaf!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh noo.. hejdå lisa :(

2010-01-10 @ 22:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0