Shit vad jag inte är gjord för det här..

Nu har vi börjat jobba inne i lägenheten. Och oj så mkt jobb det är. Vardagsrummet var otroligt fult gjort så det var bara att slita ner ALLT, för att sen slipa. Idag ska vi spackla.. och sen måste vi sätta upp en Covertapet. I hallen måste det spacklas, sovrummet måste spacklas och där har vi satt igen en dörr. Lysknappar måste flyttas och bytas. Efter spacklingen måste det slipas ännu mer. Tak ska målas. Väv ska upp. Väv ska målas. Foder ska målas. Igår jobbade jag från 8.30 på morgonen till 22 på kvällen. Jag tog tre större pauser. Inatt vaknade jag av att jag hade så fruktansvärt ont i mina armar. Jag tror aldrig jag har haft en sån träningsvärk! Gustav fick lov att kliva upp och hämta värktabletter för jag började seriöst grina då jag rörde mina armar. Jag har träningsvärk i fingrarna! Det säger en hel del. Så nu har jag startat dagen med frukost och tabletter för det är bara att fortsätta köra hårt! Herre gud vad jag kommer vara trött när det här är slut. I mina drömmar ser jag tapeter som rivs ner samtidigt som jag tänker på våran tidsplan och vad som ska göras..
'
Nä nu ska jag fara till Flugger Färg och köpa ännu mer saker som behövs. Ska även svänga in på ICA och köpa mer Alvedon. Jag är inte den enda som behöver ^^ Sen blir det till att börja spackla, och efter det måla tak!

Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAH!!! träningsvärk i fingrarna?!??! jag dör! JOBBA PÅ!

2010-01-21 @ 14:12:47
Postat av: Jenny

Hahha, ja det var inte bra lisa! keep on going strong boman :) livet är lite lättare här hemma nu, men farfar är dålig. livet har varit bra idag :)

2010-01-21 @ 22:51:27
Postat av: Olle

När träningsvärken i fingrarna blir till starka muskler har du glädje av det vid fiolspelet !

Å du har väl friska föräldrar ?



2010-01-24 @ 11:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0