Tiden som gått

Okej nu var det ett tag sen jag uppdaterade, som vanligt ^^ här kommer en resumé!
Torsdag.
Var ledig så jag passade på att skriva recept och promenera med effi. Sen vi 17 möttes jag, jenny och linn upp på rut och begav oss sedan till norrlandsoperan för att äta våran julklapp till varandra. Hur mysig kväll som helst! Och gott var det att äta. Spansk-norrländsk buffé. Konstig kombination kan man tycka, men oj så gott det var! Vi satt där länge och babblade på om allt möjligt. Tillslut var vi tvungna att skiljas för linn skulle hem och packa.
Fredag.
Jobbade till 14, sen var jag duktig och for och tränade kl16! Och trot eller ej, men jag har ingen träningsvärk efter, trots att jag tog ut mig rejält på spinningpasset. Skönt :) På kvällen blev det en lugn hemmakväll med mor och far framför let's dance. Det lär ju inte bli så jättemånga till framöver så man måste passa på nu!
Lördag.
Återigen jobb till 14. Kom hem och skrev recept. Vid 18 for jag till linn j. Hon hade en tvätt/städ dag som jag involverades i. Vi skulle även försöka få upp en klocka på väggen, men tyvärr har hon betongväggar så det gick inte.. Sen bakade vi en kladdkaka med chilichoklad i, och gjorde en fruktsallad till. Hur gott som helst! Så vi satt och fettade oss och pratade ända till kl.01 igår. Supermysigt :)
Söndag.
Nu vid 12 ska jag fara till jenny för att hinna umgås lite med henne innan jag börjar jobba kl.14. Sen blir det nog en lugn kväll. Och imorgon åker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0