Tjugonde dag Knut

Idag har jag sagt upp mig. Men jag kommer jobba kvar fram till påsk iaf :) dock mindre än vad jag jobbar nu. Det blir ju till att kunna söka jobb nere i Sollentuna också! Shit.. Dessutom har jag supersvårt att leva i nuet den här veckan. Mina tankar vandrar till nästa veckas jobb. Blir till att slita dag ut och dag in utan att tjäna ett öre. Men oj så fin lägenhet vi kommer få! Ska ta en massa före och efter bilder så får ni se! Jag längtar!! :D
Sen ikväll har vi dansat ut julen här hemma. Jag har dansat till mig en kavel och en köksvåg. Alltid bra att ha! Nu sitter jag och skriver av en massa bra recept att ha när jag flyttar. Men nu är jag less.. får fortsätta imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0