Återigen sol och värme!!

Det är så fruktansvärt varmt ute att jag orkar verkligen inte ta mig ut nå mer idag. Jag och Gustav har cyklat till Wiklundhs för att mata katterna. Bezt hade lyckats kissa på 7 ställen i rummet han är i, som tur var har Helena tänkt till och lagt plast över hela golvet. Så det var inte svårt att ta bort. Vi lät katterna gå ut i omgångar på altanen. Först Bezt, sen Betzy och Larizza. Vi gick även över till Gustavs morbror där Yaz är ensam hemma just nu. Så även han fick uppmärksamhet, en promenad i selen och mat såklart.
'
Ikväll lär varken jag eller Gustav orka göra speciellt mkt, vi är båda helt knäckta av värmen. Även om det är hur härligt som helst klarar man inte av att vara ute hela tiden. Det ska tydligen vara fortsatt superväder en bra tid framöver! Hoppas på att det är samma i London och sen hemma i Umeå!

Kommentarer
Postat av: Klara Granström

Det har i alla fall varit helt tokvarm här i två veckor nu (varav jag har legat inne och feberyrat i en av dem) så det är bara att hoppas att det håller i sig! Så himla kul att du snart kommer! :D

2010-07-04 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0