Då det regnar får man stanna inne

Idag har jag spenderat dagen i en soffa med ben&jerrys, lasagne, fruktsallad och film. Då jag väl väckt syster kl.14 började vi se film. Först "linje 123 kapad" (hatar översättningen!), den var mkt bra. Kan rekommendera den :) ! Sen såg vi The Informant. Sämst säger jag bara. Se den inte. Den var inte värd det. Efter 55 min var jag less och ville göra något annat, men vi plågade oss igenom en timme till. Som tur var blev den bättre mot slutet, men det där "bättre" gjorde ändå inte att det totala betyget nådde upp till bra.
'
På vägen hem från Övik stannade jag och syster till hos Malin och sa hej och drack te. Mysigt :)
'
Nu ska jag ta och hosta mig isäng. Imorgon blir det till att ringa vårdcentralen igen, och sen bilköp!
'
Se den inte

Kommentarer
Postat av: linn

vad blev de för bil? :)

2010-07-26 @ 10:36:06
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0