Jag vågade

Japp, jag epilerade mina ben igår. Helt sjukt vad det gör ont... Borde försöka hålla igång nu, men jag kommer med 99% säkerhet att glömma det.
'
Inatt har jag sovit bättre. Har vant mig vid ljudet av katter som äter m.m. Tyvärr bestämde sig Larizza (den yngre katten) för att vara på världens bushumör när jag släckte tvn för att sova. Jag la mig på sidan, gäspade och fick en tass i magen. Jag hade lite ont i höfterna så jag vred om på mage och då jag försökte få till täcket började hon attackera mina ben och fötter. Det rörde sig ju så roligt under täcktet.. Suck. Jag satt mig upp och bar ut henne, men hon sprang in igen och jag märkte att hon gillade att retas med mig. Tillslut gav hon upp iaf och jag fick somna i lugn och ro.
'
Idag skiner solen. Jag har inget planerat så det lutar åt att ligga och pressa lite på altanen här med en bok :)

Kommentarer
Postat av: linn

åh.. epilera benen. jag har ett minne från det och det är mig skrikandes och dig och jenny skrattandes med en epilator.

2010-07-07 @ 11:31:57
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0