Sa nån något?

I tisdags åkte jag till Fälle. Där har jag hunnit basta och bada flera gånger, spelat golf, åkt vattenskidor, spelat gin rummy, ätit gott och tagit det lugnt. Kom hem igen igårkväll. Gustav har åkt ut till Vännäs och mamma är på Holmön. Så ikväll blir det en lugn kväll för mig och pappa. Jag har för övrigt världens lock för mina öron. Det skulle vara himla surt om min hosta (som förövrigt är liiite bättre!), som har utvecklats till snuva, nu skulle ge mig öroninflammation. Nä, jag knarkar massa nässpray så får det läka sig själv. Hör jag fortfarande ingenting på måndag kan det vara dags att återigen ringa vårdcentralen. Jag har verkligen åkt på världens mest långdragna förkylning. Om det nu är det det är!
'
Nu ska jag sätta på nästa film, så får jag se hur långt jag hinner innan middagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0