Jag och min slumrande vän har varit ute och rest

Nu är jag hemkommen efter en superresa i London. Jag och Linn började våran resan 06.37 på torsdagsmorgonen och kom hem igår strax efter 19 på kvällen.

Det har varit en händelserik resa. Vi har trängts inne på primark, svettats i hyde park, kommit fram till att svensk öl är sämst och falukorv bäst. Vi har fått i oss alldeles för mycket vitt bröd och alldeles för lite vitaminer, och somliga av oss har dessutom fått färg. Denna "somliga" har dessutom snarkat  en del så jag ska börja och avsluta mitt bildspel som resan började och avslutades.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, fan vilket dålig resesällskap jag är! :) Och tackar för den fina solbilden på mig... Hämnden är ljuv Lisa! ;)

2010-07-13 @ 19:33:21
Postat av: linn

stefan i london? :) otippat! hur länge är du hemma?

2010-07-16 @ 09:46:10
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0