bajs

Idag har jag kommit fram till att trots att alla barn är hur härliga som helst är det nog lite roligare att vara fröken till de som är lite äldre. Trots att de är i trotsåldern, retar andra barn, lyssnar inte på fröken och skriker högt är det ändå snäppet bättre än de små som inte kan tala om varför de skriker, dreglar/snorar/hostar överallt och har bajsblöjor. Nu låter det kanske som om jag tycker att byta blöjor är det värsta som finns, men så är det inte. Det är ett jobb som måste göras och då de ligger still och skrattar är det ganska trivsamt. Men oj vilken vinst man måste känna som förälder när ens barn kan gå på toaletten själv. OCH dessutom torka sig.
'
Nä, nog med toaprat. Jag har i alla fall fått jobb fram till midsommar (dvs en vecka till). Och i helgen kommer Linn upp, så än så länge ser min framtid bra ut! :)

Kommentarer
Postat av: what?

kommer linn UPP?

2010-06-17 @ 17:43:15
Postat av: lisaboman

Nej ner ska det stå. Är fortfarande inte van att bo här nere i skrift ;)

2010-06-18 @ 08:00:20
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: linn

yeeeey jag fick heta bara Linn och inte Linn J. Vilken vinst!

2010-06-18 @ 09:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0