Helgen i Umeå

Fredag.
Klev upp för att se skolavslutningen i Ersmark kl.9. Solen sken och det enda som saknades var att de inte kunde vara på kullen som alla andra år. De håller fortfarande på att byggas kring skolan så kullen var avstängd. Kom hem igen vid 10, slappade och kl.11 cyklade jag mot ersboda. Var på shoppinghumör då mina låga skor håller på att falla sönder. Gick in på skohuset och hittade mig tre par skor. Ett par lila, ett par svarta och ett par gladiatorsandaler.
På kvällen kom Klara hit och åt middag och vid 20 skjutsade Kajsa oss till Klara där vi fixade till oss sedan blev det utgång på TC. En riktigt lyckad kväll!
'
Lördag.
Vaknade av att mitt rum höll på att koka bort, så efter 4 timmars sömn tvingade jag mig upp för att fortsätta min morgon slumrandes på soffan på altanen. Vid 12 åkte jag, ma&pa in mot staden, kollade på bilar (Gustavs har gett upp), köpte te m.m. KL.17 begav sig jag och Kajsa till Linn J för en helkväll. Vi köpte kinamat och ost och kex och satt och gottade oss hela kvällen. Strax före 10 gav Kajsa upp och jag och Linn gick ut på en promenad för att inte dåsa till i soffan efter all mat. Vid halv ett gav jag upp och Kajsa fick komma och hämta mig. Han ta mig hem, borsta tänder, gå och lägga mig och sova i hela 20 minuter. Sen ringde mamma och pappa och ville ha hämtning från Sussies 50årsfest. Så strax efter 2 kom jag isäng igen.
'
Söndag.
Idag ska jag läsa klart aftonbladet, dricka upp min kopp te och kolla och mor och far har något planerat. Annars får jag planera dagen själv :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har köpt likadana gladiatorsandaler som jag!! :) dem är jättesköna! :) KRAMAR TILL DIG MY LOVE. hoppas ni hittar en bil som inte drar åt något håll och som går att ha på acn (dvs öppna fönster) trots att det blåser ute! :) utan att den vobblar! :D

2010-06-15 @ 22:04:32
Postat av: Linn J som du tydligen kallar mig i denna blogg

hej bruden. jag ringer dig ikväll så kan vi planera lite :) jag har en plan som du kanske accepterar!

2010-06-16 @ 14:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0