Helgen

Känns som om jag uppdaterar mina helger långt i efterskott hela tiden.
Hursomhelst! I fredags for jag in till kungsträdgården och såg JOD spela. De hade en del nytt material och allt lät riktigt bra! Spelade in lite med mobilen så gustav kanske får lägga ut det på tuben, om han vill förstås :P Efteråt gick jag runt med familjen Wiklundh och kollade in hur det såg ut vid slottet m.m. Åt en god laxrulle och prinsesstårta vid IKEA. Sen begav jag mig hemåt.
Lördag.
Åkte in till stan där jag mötte upp Linn, Sara och Åsa. Vi gick runt och shoppade, åt massa mat, promenerade, försökte se Viktoria och Daniel men det var massa tjocka tyskar ivägen. Så vi gick vidare till söder för vi trodde det skulle vara lite mindre folk där. När vi kom till slussen hör vi hur de skjuter nån form av fanfar. Igen av oss orkade tränga oss bland folk igen så vi gick lite längre bak och när vi kollade ut över vattnet ser vi kortegen ro förbi med en svart och en vit prick längst bak (daniel och viktoria). Kul att få se lite grann iaf! Det var ju tydligen en halv miljon människor inne i stan och det märktes! Galet vad mkt människor det var. Vi gick iaf vidare och satt oss på en uteservering. Sen blev det pizza till middag. Kom hem igen vid midnatt.
Söndag.
Halv 1 hade jag samling i Täby. Fick skjuts dit eftersom Gustavs bil klarar nog inte en resa över 1km. Matchen gick riktigt bra fram till de sista 30 minutrarna. De vill jag inte prata om ^^. Efteråt samlades vi hos en i laget och åt middag där! Grillat kött, kyftpotatis, beasås och vitlöksbröd. Sen blev det kladdkaka framför fotbollen. Promenerade hem vid 11 på kvällen.
Idag.
Har jobb hela veckan, men inga långa dagar :) sen har jag inte så mkt planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0