illa..

Idag kommer jag inte göra någonting mer än sitta i soffan, försöka äta så mycket som möjligt, dricka mycket vatten. Kl.03.15 inatt bestämde sig nämligen all mat jag ätit igår för att befinna sig i toaletten istället för i min mage. Jag trodde verkligen att jag hade klarat mig undan eftersom jag har spritat händerna hur många gånger som helst på jobbet, men tydligen har bakterierna kommit åt mig ändå.
Nu är Gustav på biblioteket åt mig för att låna den 10e boken om Sookie Stackhouse. Han är så känslig mot spyor att han flyr mig som pesten. Så hans sätt att ta hand om mig när jag mår dåligt är att fixa allt som jag ber om, bara han slipper komma nära. Sötnöt :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Bjurbäck

Kan ju meddela att handsprit inte hjälper mot magsjukebakterier/vinterkräksjuka även om det kanske inte är till någon tröst.. Tvål och vatten däremot :)Säger de på apoteket/vårdcentralen iaf. Krya på dig Lisa!!! Tur du har någon som passar upp på dig i allafall. :)

2010-06-05 @ 23:09:04
URL: http://chokladhallon.blogg.se/
Postat av: B

You poor thing! Bli frisk tills du kommer upp! :D vi rings och ses ju på torsdag! :)

2010-06-06 @ 11:33:11
Postat av: linn

fyyy fan drygt :(

2010-06-06 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0