Pictionary

Midsommar
Jag och Gustav promenerade till fam Wiklundh, där bjöds det på sillunch. Sen blev det såklart fotboll, själv passade jag på att leka lite med kattungarna emellanåt. Det grillades till middag, supergott! Efteråt blev det mer fotboll (inte ska midsommar få avbryta VM heller) och tårta! När tv stängdes av blev det pictionary! (e)Lisa hade tagit med sig en whiteboardtavla och efter att regler och lag bestämts körde vi igång. Hur roligt som helst! Temat var låttexter, svenska och engelska. Vi ritade, gissade och skrattade fram till halv två på natten.
Hoppas alla andra haft en bra midsommar!
Nu ska jag spotta (borstar tänderna) och gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0