Student!!

Nu har Kajsa tagit studenten! Igår blev en jättbra dag :)

Började dagen med att kliva upp kl.5 för att vara moraliskt stöd till Kajsa, hon hade lyckats glömma plattången hos Christopher, men hans bror var snäll och körde hit den. Så hon han fixa sig tillslut och åkte hemifrån kl6 för att fixa vagnen och sen champagnefrukost. Själv hjälpte jag till med städning, fixa mat, pynta och allt sånt som ska vara klart. Kl12 var vi på dragonskolan och såg henne springa ut :) Lite synd bara att de fick springa ca 3 m innan de nådde folkhavet. Vi letade rätt på hennes vagn (lastbil) och såg henne åka iväg. Så vi åkte in i till stan och anlände perfekt tajmat för att se deras flak komma förbi längst rådhusesplanaden! Tänk att det var TVÅ år sedan jag stod i vit klänning, vit mössa och sjöng (skrek) sönder halsen. Anyway, väl hemma igen började släkten strömma in. Vi åt mat, och mer mat, och efter massa massa mat blev det ännu mer fika. Jag var riktigt mätt från kl.15 till jag gick och la mig. Kajsa han förutom äta även öppna paket, visa balklänningen och ta jättefina foton innan hon skulle vidare kl.18. Själv var jag hemma med Jenny och vi tog oss en promenad runt i byn och såg på tv (och åt ännu mer).
Imorse fick jag veta av mamma att det tydligen blev en mkt kortare kväll för Kajsa än hon hade planerat. Här kan ni läsa varför. Som tur var var Kajsa inte en av de 13 som gjorde illa sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0