Sveriges Nationaldag

Och hur tror ni att jag har firat den? Tror ni att jag har åkt in till huvudstaden och kollat på alla festligheter som pågår där inne. Eller tror ni att jag har spelat fotboll som alla andra helger. Om ni tror något av det så tror ni fel. Jag har nämligen firat nationaldagen hemma i soffan eftersom jag fortfarande kan smitta allmänheten med min "kräks-en-gång-och-må-illa-en-dag-magsjuka". Till skillnad från igår har jag idag ätit mycket mer, och tagit mig ut på balkongen en liten stund. Till middag orkade jag och Gustav inte mycket mer än plocka upp telefonen och beställa pizza. Lustiga människor som äger det stället. De sa att det skulle ta en timme innan de var här, men det tog ca 2. (det är nationaldagen, de har mkt att göra, 4 bilar ute.. var ursäkten). När jag beställde sa jag att vi ville betala med kort, men när han kom hit hade han inte med sig kortläsaren. Så de ringde 30 min senare och frågade om vi kunde sätta in pengarna på deras konto. Jag fick kontonummer men inget mer. Inte summan jag skulle betala, inget jag skulle skriva så de visste att det var jag som hade betalat. Sjukt lustiga människor. Vi tyckte iaf synd om dem (särskilt han som flåsade upp för våran trappa) att vi betalade de vi räknade ut det skulle ha kostat :P hehe
'
Så var min nationaldag, ska jag ta en sjukbild och skicka in till aftonbladen? Nä tror inte det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0