Umeå!

Ingen pilotstrejk! Så himla skönt, annars hade jag behövt leta upp någon tråkig buss och sitta och må illa i flera flera timmar. Men nu blir det flyg! Så vid 19 ikväll befinner jag mig i Umeå. Är hemma på lunchen nu och ska packa det sista jag behöver ha med mig, vilket egentligen inte är speciellt mkt. Har fyllt halva väskan, och jag vet inte vad mer jag ska packa ner.. kanske en tjocktröja. Det ska ju regna i helgen.. Äh det är lika bra jag lämnar väskan halvtom för då får jag med mig mer grejor på vägen ner. Har ju fortfarande massa skor uppe i Umeå..
'
Nu, jobb till 16 sedan flyg!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Hur länge är du hemma, lovely?!

2010-06-09 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0