After work

Idag har jag haft ytterligare en helt mobilfri dag. Man känner sig lätt handikappad, men det är ganska skönt också. Vaknade vid 8.30 och började baka mini-pizzor åt mamma som hon skulle ha med sig på jobbet ikväll. Efter 60 st Hawaii och 40 st Vesuvio var jag nöjd. Då blev det en promenad med effi och sedan en dusch. Vid 15 tog jag bussen ner på stan för att kolla på lite födelsedagspresenter. Kl. 16.30 gick jag till O'learys för att äta middag med pappa och Kajsa. Shit vad goda revbensspjäll de har! Mums :) När vi var mätta och belåtna cyklade Kajsa till Christopher och jag och pappa for hem. Svängde förbi Coop för lite fredagsmys och nu sitter jag här. Ska spendera kvällen hemma i lugnet. Har börjat läsa Johanne Hildebrandts senaste bok, och eftersom mamma också vill läsa den (det är hon som lånat den) får jag nog snabba på lite ^^. Vill nån nå mig kan ni prova på hemtelefonen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0