Aldrig stilla..

Nu har jag varit ute och promenerat i över en timme i det underbara vädret! Det är verkligen vår nu :) började gå och handla lite, hade då flees + vårjacka och tunna täckbyxor men shit va varmt det blev! Så när jag lämnat matvarorna bytte jag till tights och tunna träningsbyxor, och fleeströja + vindjacka. Då blev det lagom temperatur när jag gick runt i skogen här. Följde något av alla olika elljusspår. Kände att det var dags att börja försöka hitta lite i skogen också. Dock kan jag ju verkligen inte påstå att det var som att gå i skogen hemma. Jag saknade tystnaden som finns "i de norrländska skogarna". När jag gick här och trodde jag var rätt mitt i skogen så räckde det med att gå 100m till så såg jag hus, hörde barn som skrek, bilar eller flygplan. Det är väl bara att jag vänjer mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0