Älskade sol

Igår var jag duktig och for på ett Bodypump pass på förmiddagen, sedan begav jag mig ner på stan för att fixa lite födelsedagspresenter. Vid 16 kom mormor och morfar förbi på middag, när jag skulle skjutsa hem dem kom Jenny förbi så hon fick följa med på en roadtrip till Sävar ^^. Kvällen bestod av massa onyttigheter och slötittande på tv. Vi tog och även en promenad till Jennys föräldrar där vi hade turen att få nybakade bullar. Mums! Vi såg Millenium på tv, den kan nog bli riktigt bra som serie då man får lite mer fakta än vad filmerna hinner visa. Tyvärr började Jenny bli lite illamående, men vi båda trodde det berodde på att vi ätit en hel del onyttigheter under kvällen. Dock hade vi fel, Jenny ringde imorse och hon har tydligen spytt hela natten. Stackarn! Inte kul att bli magsjuk.. Som tur var har varken jag, mamma eller pappa känt av någonting.. 



Idag började dagen av att jag väcktes då mamma fick för sig att pressa juice med någon hushållsmaskin som levde om en hel del. Dock gjorde det inte så mkt eftersom jag var inte trött då jag vaknade. Solen skiner och det är en riktigt härlig dag! Jag, mamma och pappa var ute på en långpromenad med effi på förmiddagen. Sedan har jag och mamma suttit på altanen i solen och pratat växter och krukor. Jag vill gärna försöka få till en mysig balkong till sommaren, men än så länge är min kunskap på området rätt liten. Tydligen är mamma och pappas kompis som bor nere i Stockholm utbildad trädgårdsmästare, det ska jag försöka ta nytta av. Idag någon gång ska Linn J komma förbi här ute i Ersmark, då jag inte har några större planer får hon dyka upp när hon vill. Har bakat en sockerkaka så mina onyttigheter kan fortsätta :) 



Imorgon blir det jobb, sista veckan nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

onyttigheterna fortsätter ;D hihi, ja jag har druckit avslagen cola nu också ^^ mumma

2010-03-21 @ 14:30:57
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0