Ikea på en söndag

Idag har jag varit lite effektiv och farit på Mio för att kolla om de hade några mattor. Såklart var de slut, men de hade iaf två hyllor som jag köpte. Ska ringa och beställa mattorna imorgon tror jag, annars kommer vi nog aldrig få en matta. Sedan for jag vidare till Ikea och shoppade galjar, en hylla till badrummet och stolsdynor till mamma och pappa. Gustav var smart nog att inte följa med, Ikea är fullt av folk på söndagar. Det var kö in på parkeringen.. Men jag hade inte bråttom så för mig var det lugnt. När jag kom hem igen framåt 16 visade det sig att Gustav inte skulle repa idag utan han hade fått sig en vilodag. Jag fortsatte vara effektiv och for och kastade alla kartonger vi hade på balkongen (nu är det bara färgburkarna kvar). Därefter monterade jag den stående hyllan i badrummet (kan ta en bild sedan så får ni se), diskade undan och strök dukar.

Nu sitter jag och ser på Music and Lyrics, Gustav har gått och lagt sig för snart en timme sedan. Får se vad som händer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

okej, men jag kom på att jag kan kolla på internet. hur går det med jobbsökandet? :)

2010-03-08 @ 08:52:00
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0