Lördag

Efter en otroligt seg morgon lyckades jag i alla fall ta tag i mig själv och göra något vettigt. Har gått och handlat och källsorterat, röjt på balkongen och diskat. Ska städa undan luftmadrassen Johanna har sovit på och stryka undan lite tvätt. Ska även försöka få plats med mina kläder i garderoben (så jag får bort resväskor och flyttkartonger). Jag är mycket mer effektiv när inte Gustav är här, haha :P han är nämligen och repar nu igen. Dessutom måste jag komma ihåg att ringa Mio och beställa en matta och några hyllor.


Nu undrar ni säkert vad jag tyckte om konserten. Och jag måste säga att den var bättre än väntat :) Bill såg ut som en något manligare version och Lady GaGa, ev Beyonce. Minst 7 olika spaceade kostymer som innehöll läder, nitar och ljusslingor.
'
'
Intro
'
'
Jag såg elden först då jag kände värmen som slog emot mig
'
'
'
Vi hade himla tur iaf, kom i sista sekunden till skillnad från de som köat i bitande kyla hela dagen. Och vi fick stå med ca 5 rader framför oss till scen.

Nä nu ska jag köra igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0