I'm back

Nu lever min dator igen!
Dvs jag kan börja uppdatera lite oftare.
I eftermiddag kommer kusin Johanna in till huvudstaden, vi ska hitta någonstans att äta middag sen blir det Tokio Hotel i Globen! Det kommer förmodligen vara världens längsta kö (det är tillåtet att köa från 07 imorse) med massa små emo-flickor. Förhoppningsvis hamnar vi inte allra längst bak, och gör vi det ska jag jobba hårt för att tränga oss framåt ;)
Nä nu ska jag försöka göra lite nytta här. Har redan varit ute och gått en timme, och tanken var att jag skulle tvätta kl.10. Men det sket sig totalt då Gustav lyckades ta med sig nyckeln till tvättstugan till jobbet. Vilket resulterar i att han får tvätta istället, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0