Våfflor

Shit vad jag har vänt på dygnet, men jag ser det inte som något negativt. Imorse hade jag möjlighet att sova ut så länge jag ville. Jag vaknade först kl.6, men då tänkte jag "åh jag får somna om". Sen vaknade jag igen kl.7.30. Då hade jag sovit länge..

Igår var det våffeldagen, och jag började dagen med att vikariera som lärare i en etta på östtegs skola. Det gick riktigt bra tyckte jag :) Slutade vid 13, åkte hem och vid 14 skjutsade pappa ner mig på stan. Jag gick runt där och hittade olika saker jag tyckte om, men såklart hade jag glömt mitt kort i min andra jacka så jag kunde inte köpa något. Kl.16 mötte jag upp Linn på Expo, hon shoppade lite och inne i stan träffade vi Kajsa. Vi köpte våfflor, sylt och grädde och gick hem till Linn. Där blev det en myskväll (Linn fick massage av Kajsa), och vi såg på Criminal Minds och åt Ben&Jerrys. Mums!

Idag ska jag träffa Malin och David på stan och äta lunch, sedan jobbar jag kl.15.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0