Fotboll

Igår var det en riktig fotbollsdag. Kl12 åkte jag in till Sollentuna Centrum för att gå på en fotbollsbrunch med laget. Åt gott och mycket, sedan gick jag omkring med några ur laget i gallerian tills herrarnas match skulle börja kl.15. Såg på den, vilket inte var så kul eftersom de förlorade med 2-3. Efter den promenerade jag och Gustav från Vallen till Sportfältet för att se på damernas match. Den gick heller inte så bra, förlust med 2-4.
Kl.19 var vi bjudna till Wiklundhs på middag. Där passade Gustav på att plocka på sig de saker han hittills inte lyckats få med sig hemifrån, och vi fick höra om Helenas nya statistroll som en mördad polis i en kommade tvfilm.

Idag hade jag tänkt mig in till stan eftersom jag har en kusin som konfirmerar sig på söndag. Man kan ju inte komma tomhänt då sig! Men då inga affärer är öppna på 06.30 på morgonen får jag nog vänta lite. Att ha en mage som en gång i månaden tvingar en att knapra piller i tid och otid (även mitt i natten), gör det lite svårt att sova ut på morgonen. Därför klev jag upp istället när Gustav for till jobbet. Solen skiner och fåglarna kvittrar, och nu har det tom börjat bli grönt på träden! Så hade bara solen nått till vår balkong just nu hade jag suttit där med en filt och en bok. Men jag väntar här i soffan tills det blir lite varmare.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt boman! Är det varmt där nere nu? tänkte bara vad jag ska ta med mig för någonting? behövs det någonting varmt? ;D här är det småkallt vissa dagar.

2010-05-03 @ 15:14:40
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0