Fotbollshelg!

Lördag
Kl.12.15 hade jag samling på vallen. Match mot gotland. Fick börja som innermittfält! Tyvärr kände jag mig mest som den nya hönan i hönshuset där ute på planen, och dessutom förlorade vi med 3-2. Kan inte påstå att div3 gänget ligger bra till i serien än så länge..
Efter matchen begav vi oss in till Råsunda för att sälja programblad under Sverige-Bosninen Herzegovina matchen. Det var... ja.. en upplevelse. Jag fick äran att stå och försöka sälja vid bortalagets hejarklack. Hur många fulla bosnier tror ni vill köpa en tidning med totalt ett uppslag om deras eget lag för 20kr? Jag kan meddela att det var inte många. De flesta frågade bara efter toaletten.
När jag sålt klart var vi några som stannade för att se matchen efteråt. Vi fick riktigt bra platser! Ungefär där pressen brukar sitta :) och matchen var bra! Men vi gick när det var 20 min kvar, kände inte för att stanna och invänta att alla bosnier skulle därifrån. Om man säger så här: det var inte särskilt många där med sverigetröjor. Kul var det iaf :)
'
Söndag
Mors dag, tyvärr har jag ju ingen mor här nere men jag hoppas att kajsa fixade det hon pratade om att hon skulle göra ;)
Jag och Gustav tog tag i oss och städade lägenheten, och jag bakade bröd. Kl.15 var vi bortbjudna till Wiklundhs. Där blev det grillat, potatisgratäng och tårta till efterrätt. Kl.18 hade Viktor match så vi alla åkte och kollade på den.
'
Idag
Jobb, och jag har fått iväg alla papper till alfa-kassan. Ikväll har jag match med div5 här nere på sportfältet. Taggar för vinst!
'
Förresten, tack pappa! När jag var hemma på lunchen plingade brevbäreran på, jag hade ett tjockt paket som inte gick in i dörren. När jag öppnar det ser jag att ma och pa har skickat mig en stektermometer! Tack! :D
'
Dessutom kan jag passa på att visa kökslampan som jag köpte via blocket:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jääävligt snygg lampa! :D

2010-05-31 @ 17:55:55
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: linn

ja sjukt fin lampa!!

2010-06-01 @ 00:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0