glass - ja tack

Nu har jag gjort min andra dag på förskolan Lyckeliten. Barnen är jättesöta som alltid. De är i den åldern då föräldrarna började få för sig att "mitt barn ska heta något speciellt". Dessutom är det många barn med föräldrar som inte kommer från Sverige. Så jag har det lite knepigt med namnen.
'
Sen finns det ju alltid någon på varje arbetsplats som man funderar om de har en väldigt dålig dag eller om de verkligen har valt rätt yrke.
'
Annars är det bra. Sitter och ser på Biggest Looser och funderar på om jag ska ta mig en glass som finns i frysen. Lite motsägelsefullt, jag vet. Men nu tränar jag iaf (A)....

Kommentarer
Postat av: lisa

hej lisa!

jag sticker ju ner till sthlm själv nästa fredag till söndag, och bor hos mammas kompis och hennes familj. Om jag har tid och vill göra något annat, kanske jag kan titta förbi hos dig och se hur ni har det? Vet inte hur länge utbildningen är på kvällen, men kanske kan jag titta förbi. Vore supertrevligt! ;)

2010-05-26 @ 21:41:34
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0