Helgen med Jenny!

Jenny landade kl.19 i fredags, då blev det en lugn kväll då det inte fanns tid för så mkt mer. Vi satt och såg på talang och pratade.

På lördagen var det strålande sol och världens sommarvärme. Vi promenerade runt här i Sollentuna, ner till vattnet, till centrum. Där åt vi supergod lunch och sen promenerade vi hem igen. Då solen fortfarande sken tog vi en "filt" (handduk) och la oss i gräset. Vid 17 ungefär var vi nöjda och förflyttade oss till balkongen med varsin sommardrink. Då vi hade ätit en ganska sen lunch blev det även en sen middag som avslutades med en riktig tjejkväll i soffan. Hur mysigt som helst!!
'
Igår var vädret inte lika roligt, så vi åkte in till Sollentuna centrum och shoppade lite, sedan fick Gustav hämta oss. Kl15 hade jag samling inför match som började 17.30 (div3). Jag fick hoppa in de sista 20 minutrarna som vänster yttermittfältare. Sen när har jag någonsin spelat yttermittfältare? Svar: aldrig. Men jag flåsade fram och tillbaka och visste inte riktigt när jag skulle springa var, men det var kul att få gå in. Matchen slutade 2-2 och när jag väl var hemma igen hade Jenny och Gustav sparat middag till mig.
'
Idag skiner solen igen, så så fort Jenny är på g tror jag det kommer bli en ute-dag idag igen. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0