Konfa, stand up m.m

Hej mina vänner, nu var det ett tag sedan jag bloggade. Har som bara inte kommit mig för det efter i lördags. Ja matchen gick sämst, vi förlorade med mycket-1. Jag kände mig helt off på plan, så jag hoppas jag kan ta igen det i veckan.. 

I söndags konfirmerade sig min lillkusin i Västerås (eller ja, hon är ju inte så liten längre då hon konfirmerar sig..), så jag tod Gustavs bil dit och hittade hela vägen. Plockade upp mina föräldrar inne i Västerås och åkte direkt till mina kusiner. Där blev det lite fika och en promenad till kyrkan. Efteråt åt vi middag (grillat! det var ett tag sedan!) och jag skjutsade mina päron till den lilla flygplatsen i Västerås. På vägen hem tänkte jag vara snäll mot Gustav så jag stannade i Hummelsta (största godisbutiken) och shoppade lite.
Jag kom hem strax efter 19 nån gång, och sen spenderades kvällen på skype med Klara! Mycket att ta igen helt klart :)

Igår då, gjorde jag något vettigt? Hmm.. nä egentligen inte. Jag läste ut den fjärde Sookie Stackhouse boken, satt vid datorn. Mitt på dagen, trot eller ej, så tog jag mig ut på elljusspåret här nere och sprang! Det gick inte så himla bra, men jag fick röra på benen iaf.
Efter middagen for jag och Gustav in till söder. Jag hade läst på fb att Tora körde stand up på en liten bar där. Jag tänkte att om jag nu har så himla nära har jag faktiskt ingenting att skylla på om jag inte kan pallra mig in till stan. Det bjöds på många skratt, några komiker var nybörjare och några märkte man att de hade haft lite mer erfarenhet. Trots att det blev sent var det kul att vi tog oss iväg :)

Idag har jag planerat att se lite HIMYM, näst sista episoden av VD, och läsa en hel del. Sen har jag tvättid också, och träning ikväll.. Så jag har det jag gör ;)

Kommentarer
Postat av: linn

VD AVSNITTET ÄR HUR BRA SOM HELST!

2010-05-11 @ 08:02:11
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0