match..

Igår var jag på biblioteket och lånade fortsättningen. De böcker jag läser är true blood, eller i bokform heter de ju Sookie Stackhouse novels. Hur bra som helst, och det skiljer jättemkt från serien! Har någon mycket tid över ska ni definitivt börja läsa :)

Idag har jag match, div 3!! :O Ja, jag är nervös. För jag vet att jag orkar inte en hel match, och jag vet hur ont jag hade i kroppen efter en div 5 match. Men jag är övertygad om att jag kommer börja på bänken, så jag hoppas på att jag får gå in i andra halvlek och då vara taggad nog att orka halvleken ut och inte göra några stora tabbar. Hursomhelst är det kul att vara uttagen :) Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Klara Granström

Hej sötnos! Hoppas det gick bra och att du orkade dig igenom hela =) Du har aldrig hört talas om skype förresten? :P Skulle vara nice att kunna snacka lite med dig =) PUSS!

2010-05-09 @ 16:07:19
Postat av: Jenny

lisa, jag saknar dig. Jag saknar dig, Jag saknar dig, Jag saknar dig, Jag saknar dig.. :/ men snart ses vi. vi ska prata nonstop i fyra dygn! i like it. ps. Jag saknar dig lisa, du är så långt bort! :) inga spontanpromenader längre!

2010-05-09 @ 21:55:53
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0