Spökvandring

Igår var jag och Gustav på en sk Spökvandring i Gamla Stan. Vi gick omkring i 1,5h i massa små gränder och fick veta om mord, sjukdomar och andra hemskheter som ligger begravda i Sveriges historia. Guiden var riktigt duktig så det var intressant! (även om man kunde litegrann sen oä-lektionerna med Bosse) Efteråt hade vi bokat trerättersmiddag på restauran Källaren Movitz. Maten var god, dock var efterrätten en köpt chokladkaka så en får inte högsta poäng. Annars var det en väldigt mysig kväll!
'
Idag regnar det, jag saknar solen! Och jag har match idag, nice.. Aja, jag har några timmar att tagga upp på.

Kommentarer
Postat av: frida

var det värt? fundera på att dra mig ut på en sån själv nämligen :D verkar ascoolt. och kommer du ihåg vad guiden hette?

2010-05-23 @ 11:43:59
URL: http://TheEpicBlog.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0