Tidsfördriv medan mobilen laddas

Idag tog jag mig i kragen och klev upp tidigt! Dock kanske lite väl tidigt, 05.30. Det är då Gustav kliver upp.. Jag låg kvar i sängen ca 2 minuter efter att han åkt iväg och tänkte att "om jag försöker somna om nu kommer jag sova till kl.9.. och låste han verkligen dörren?". Såklart var jag tvungen att kolla om dörren var låst (det var den inte, han måste ha varit väldigt trött imorse) och då kändes det ännu mer onödigt att gå och lägga sig. Nu var jag ju redan uppe.. och började bli hungrig. Så jag har suttit och läst sen strax före 6 imorse. Är inne på 7e boken och har ingen fler lånad, så jag tänkte ta mig en långpromenad till biblioteket och låna resten av böckerna. Ska bara låta min mobil ladda lite så jag slipper vara okontaktbar (vem vet, en jättepadda kanske hoppar på mig på vägen och jag måste kunna ringa efter hjälp).

Kommentarer
Postat av: B

jag har fått 1,2, 4, 5 nu :) men måste ju läsa ut min vanliga bok först!

2010-05-21 @ 16:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0